دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم ایرانی

دانلود آلبوم از عشق حمید عسگری


دانلود آلبوم جدید حمید عسکری با نام از عشق با بالاترین کیفیت

دانلود آلبوم از عشق از حمید عسگری

Hamid Askari Az Eshgh دانلود آلبوم جدید حمید عسکری از عشق

دانلود آلبوم از عشق از حمید عسکری با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

دانلود آلبوم جدید حمید عسکری از عشق

اسامی آهنگ های آلبوم از عشق حمید عسکری :

۱- دانلود آهنگ خواهش میکنم حمید عسکری

۲- دانلودآهنگ ایده آل حمید عسکری

۳- دانلود آهنگ عشق تو حمید عسکری

۴- دانلود آهنگ فراموشی حمید عسکری

۵- دانلود آهنگ میترسیدم حمید عسکری

۶- دانلود آهنگ گریه ی مرد حمید عسکری

۷ – دانلود آهنگ عشق سابق حمید عسکری

۸- دانلود آهنگ خط به خط حمید عسکری

۹- دانلود آهنگ ماه من حمید عسکری

۱۰- دانلود آهنگ از عشق حمید عسکری

۱۱- دانلود آهنگ کناریت حمید عسکری

۱۲- دانلود آهنگ کبریت حمید عسکری

متن آهنگ عشق تو حمید عسکری

داری فکرمو تو جنون میکشی که مجبور شدم دور بشم از همه

که هرا بری حالمو دید گفت چقد غم تو چشمای این آدمه

چقد دوست دارم برا این شب فراموشی بگیرم و برم تو خواب

چشامو ببندم به رو غصه هام دیگه پا نشم از این تختخواب

حتی توی خواب و خیالم باز خواب تو و چشماتو می بینم

آخه این چه عشقیه هر لحظه بخاطرش صد دفه میمیرم

حتی توی خواب و خیالم باز خواب تو و چشماتو می بینم

آخه این چه عشقیه هر لحظه بخاطرش صد دفه میمیرم

چقد گریه کردم شبا بی صدا

چشمایی که عادت به گریه نداشت

من و تنهایی و این دردی که یه شب منو بی تو راحت نذاشت

دارم مرگمو زندگی میکنم کجای دنیامی به دادم برس

از اینکه با فکر کی آروم میشی همه وجود من شده استرس

حتی توی خواب و خیالم باز خواب تو و چشماتو می بینم

آخه این چه عشقیه هر لحظه بخاطرش صد دفه میمیرم

حتی توی خواب و خیالم باز خواب تو و چشماتو می بینم

آخه این چه عشقیه هر لحظه بخاطرش صد دفه میمیرم

.

متن آهنگ فراموشی حمید عسکری

دلم میریزه نگام که میکنی بیشتر عاشقتم عزیزم عزیزم

نفس میکشم به عشق خودت دوست دارم عزیزم

می شینم یه گوشه نگات میکنم

خودمو اونیکه می خوام میکنم

عشق تو داره دیوونم می کنه

به دوست داشتن تو مجیورم میکنه

عشق تو داره دیوونم می کنه

به دوست داشتن تو مجیورم میکنه

فرق می کنه چشم تو با چشمای همه

یه حسی هست تو چشمت که دیونم میکنه

وقتی که نگام می کنی میشی آرزوی من

وقتی که لبخند می زنی دنیارو میدن بمن

عشق تو داره دیوونم می کنه

به دوست داشتن تو مجیورم میکنه

عشق تو داره دیوونم می کنه

به دوست داشتن تو مجیورم میکنه

.

متن آهنگ می ترسیدم حمید عسکری

میترسیدم عشقمو از تو  یه روزی این آدما بگیرن

بگو چرا این غم و دوری از میونمون نمیرن

میزنه بارون تو خیابون منه دیونه عاشقتر میشم

میدونم آخه نیست عین خیالت که با گریه شده چشام تر

وقتی گریه نمیتونه راهتو بگیره یعنی اینکه یکی داره جامو میگیره

بگو به کی تو این روزا میگی عشق من از این جمله دیگه داره خندم میگیره

وقتی گریه نمیتونه راهتو بگیره یعنی اینکه یکی داره جامو میگیره

بگو به کی تو این روزا میگی عشق من از این جمله دیگه داره خندم میگیره

دلم به تو خوش بود که چشمات گفت داری دور میشی از من

نمیدونم کی بود چجوری

تونست تو رو بگیره از من

نمیدونی نمیدونه که زندگیم شده بی تو به مویی بند

شاید زیاد تو رو جدی گرفتم باشه به حال و روز من تو بخند

وقتی گریه نمیتونه راهتو بگیره یعنی اینکه یکی داره جامو میگیره

بگو به کی تو این روزا میگی عشق من از این جمله دیگه داره خندم میگیره

وقتی گریه نمیتونه راهتو بگیره یعنی اینکه یکی داره جامو میگیره

بگو به کی تو این روزا میگی عشق من از این جمله دیگه داره خندم میگیره

وقتی گریه نمیتونه راهتو بگیره یعنی اینکه یکی داره جامو میگیره

بگو به کی تو این روزا میگی عشق من از این جمله دیگه داره خندم میگیره

وقتی گریه نمیتونه راهتو بگیره یعنی اینکه یکی داره جامو میگیره

بگو به کی تو این روزا میگی عشق من از این جمله دیگه داره خندم میگیره

.

متن آهنگ گریه مرد حمید عسکری

تو نمی تونی به من فکر کنی

وقتی تو گذشته هات درگیری

نمی تونم خودمو قول بزنم

تو هنوزم واسه اون میمیری

عشق من تویی که گناهی نداری

وقتی نمیرن خاطره ها

همه چیز تقصیر من بود میدونم

نتونستم جاشو پر کنم برات

گریه مرد که دیدن نداره

وایسادی چی رو تماشا میکنی

ما دیگه حرفامونو با هم زدیم

چرا هی این پا و اون پا میکنی

نمیدونم بار چندمه دلم

روی دست این و اون میمیره

ولی میدونم که عاقبت یه روز

آه من جدایی رو میگیره

آب از آب تکون نمیخوره برو

بزا من بمونم و خاطره ها

فکر تنها شدن منو نکن

من یجوری با خودم کنار میام

از تو و هر چی که بینمون گذشت

حتی یک لحظه پشیمون نیستم

مثه هر بار میخورم زمین ولی

مثه هر بار پا میشم وای میستم

گریه مرد که دیدن نداره

وایسادی چی رو تماشا میکنی

ما دیگه حرفامونو با هم زدیم

چرا هی این پا و اون پا میکنی

نمیدونم بار چندمه دلم

روی دست این و اون میمیره

ولی میدونم که عاقبت یه روز

آه من جدایی رو میگیره

.

متن آهنگ عشق سابق حمید عسکری

 

من و شما صدا نزن یه روزی عاشقم بودی

پشت سرم هی بد نگو که عشق سابقم بودی

از کسی که عاشقته جواب منظقی نخواه

میدونی که دوست دارم حتی اگه به اشتباه

حالا که من شدم تنها تو هم هی شونه خالی کن

دارم میمیرم از دوریت بیا اینجا یه کاری کن

من دیونه رو هیشکی با این حالم نمیشناسه

نفهمیدی که این قلبم چقد  رو عشقت حساسه

منو که خیسم از گریه از این بارون نترسونم

خودت دیدی منه عاشق آخه بی تو نمیتونم

منو بارون چقد تنها قدم زدیم بدون تو

نرو عشقم کمی صبر کن نمی کشم بجون تو

حالا که من شدم تنها تو هم هی شونه خالی کن

دارم میمیرم از دوریت بیا اینجا یه کاری کن

من دیونه رو هیشکی با این حالم نمیشناسه

نفهمیدی که این قلبم چقد  رو عشقت حساسه

.

متن آهنگ خط به خط حمید عسکری

خط به خط زندگیمو بازم امشب دوره کردم

با مرور خاطره هات بازم زخمامو تازه کردم

حتی این کاغذای خیسم مثه من دیگه خستن از اشکام

حتی این شعرای ناتمومم دیگه موندن تو کار دنیا

می نویسم با چشم خیسم خاطراتمونو دونه دونه

شاید یه روزی اونا رو خوندی

شاید فهمیدی چی کشیده این عاشق دیونه

گریه کردم تا بمونی نشد احساسمو بدونی

تو با بی رحمی در و بستی و رفتی از این خونه

خط به خط زندگیمو بازم امشب دوره کردم

با مرور خاطره هات بازم زخمامو تازه کردم

حتی این کاغذای خیسم مثه من دیگه خستن از اشکام

حتی این شعرای ناتمومم دیگه موندن تو کار دنیا

می نویسم با چشم خیسم خاطراتمونو دونه دونه

شاید یه روزی اونا رو خوندی

شاید فهمیدی چی کشیده این عاشق دیونه

گریه کردم تا بمونی نشد احساسمو بدونی

تو با بی رحمی در و بستی و رفتی از این خونه

.

متن آهنگ ماه من حمید عسکری

 

متن آهنگ کناریت حمید عسکری

 

متن آهنگ کبریت حمید عسکری

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.